Ekonomi

LVMH hazır giyim segmenti dördüncü çeyrekte güçlü bir büyüme kaydetti

LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMHHF) Perşembe günü yaptığı açıklamada, sıralı büyümesinin dördüncü çeyrekte daha yüksek olduğunu ve 2023’te yıllık bazda %13 organik büyümeye ulaştığını duyurdu.

Üst düzey ürünler şirketi, dördüncü çeyrekte organik gelirinde %10’luk bir büyüme bildirdi; moda ve deri ürünleri segmentinde ise %9’luk bir artış yaşandı. Dördüncü çeyrekte en belirgin artışı yüzde 21 artışla seçici perakende branşı yaşarken, en az büyümeyi yüzde 3 ile saat ve mücevher sektörü sağladı.

LVMH, yüksek karşılaştırma tabanı ve yüksek stok seviyeleri nedeniyle zor durumda kalan Şarap ve Alkollü İçkiler bölümü dışında tüm bölümlerinin 2023’te güçlü bir organik gelir artışı yaşadığını bildirdi.

LVMH Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO’su Bernard Arnault, “2023’teki sonuçlarımız, ekonomik ve jeopolitik zorluklarla dolu bir yıla rağmen markalarımızın olağanüstü çekiciliğini ve talep yaratmadaki başarısını gösteriyor” dedi. “Aranan markalarımız ve uyumlu ekiplerimizin desteğiyle 2024’e iyimserlikle yaklaşıyoruz.”

Faiz raporuna yanıt olarak LVMH hisselerinde Equal Weigh notuna sahip olan Morgan Stanley analistleri, şirketin yılı beklenenden daha olumlu tamamladığını belirtti.

Analistler, “İlk bakışta LVMH sağlam sonuçlar ortaya koydu” yorumunu yaptı. “Temel moda ve deri ürünleri sektörünün dördüncü çeyrek satışları, sektördeki %9’luk artış yönündeki konsensüsle uyumlu olmasına rağmen, görüşmelerimizin yatırımcı beklentilerinin %10 olduğunu öne sürdüğü üzere, Richemont’un son zamanlardaki başarısının ardından bu satışların yatırımcıların beklentilerinin biraz altına düştüğüne inanıyoruz. % arttırmak.” yakındı.”

“Diğer yerlerde, Wine & Spirits %5,5’lik düşüş beklentisine karşılık %4’lük artışla beklentileri aştı; Seçici Perakendecilik ise %15,4’lük düşüş beklentisine karşı %21’lik artışla daha iyi performans göstermeye devam etti. Bu arada, Saat ve Mücevher %3’lük bir artışla (%2,3’lük sektör öngörüsüne kıyasla) güven verici olurken, Parfüm ve Kozmetik %10’luk bir artışla beklentileri karşıladı.” “Genel olarak, Grubun 2023’ün dördüncü çeyreğindeki organik satış büyümesi beklentileri aştı (%8,2’ye karşılık %10”).

Bu makale yapay zeka yardımıyla üretilmiş, tercüme edilmiş ve bir editör tarafından incelenmiştir. Daha fazla ayrıntı için lütfen Şartlar ve Koşullarımıza bakın.

kozlukhaber.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu